Dzisiaj był mój szczęśliwy dzień!

Dziś miałem ogromne szczęście od samego rana, choć się tak nie zapowiadało, ale zacznę od początku. Kiedy tylko się obudziłem i zobaczyłem co dzieje się za oknem, wiedziałem, że dzisiejszy dzień spędzę w domu. Jesień zbliża się dużymi krokami, za dużymi… Włączyłem komputer aby sprawdzić co się na świecie dzieje i nagle wpadł mi w oko baner z hasłem gra online. W sumie czemu nie spróbować, pomyślałem? Gra w języku polskim i w dodatku darmowa. To lubię najbardziej. Gra okazała się ruletką, choć do tej pory nie byłem wielkim fanem tej gry, to od dziś zmieniam zdanie. Była to polska wersja gry, w bardzo dobrej jakości. Pozytywnie mnie to zaskoczyło, bo jak to często bywa każda darmowa gra jest po prostu kiepska. W tym przypadku nic takiego nie miało miejsca. Fajnie też, że gra była w języku polskim, ponieważ mój angielski nie jest najlepszy i mógłbym mieć problem ze zrozumieniem wszystkich poleceń w grze. Ruletka okazała się świetną rozrywką na początku dnia i miłym akcentem na początku tygodnia. Od razu poprawił mi się nastrój i muszę się pochwalić, również stan mojego konta. I choć zawsze się zastanawiałem jak wygrywać w takie gry, to teraz sam mogę powiedzieć, że trzeba mieć dużo szczęścia. I choć nigdy do tych szczęściarzy nie należałem, od dziś zmieniam zdanie na swój temat.

Leave a comment